İZMİR ISO 9001 BELGESİ

İZMİR ISO 9001 BELGESİ, İZMİR ISO 14001 BELGESİ, İZMİR ISO 22000 BELGESİ

İZMİR ISO 9001 BELGESİ - İZMİR ISO BELGESİ - ISO 9001 BELGESİ İZMİR İZMİR DANIŞMANLIK TSE ISO CE BELGESİ - 

İZMİR DANIŞMANLIK FİRMALARI, İZMİR TSE BELGESİ, İZMİR HELAL BELGESİ, İZMİR İSO 9001 VEREN FİRMALAR

 

10 YILLIK TECRÜBEMİZ VE EN UYGUN FİYATLARIMIZLA İZMİRDE HİZMETİNİZDEYİZ

 

Merkez: SAKARYA
Merkez: Kavaklar Cd  Sürekçioğlu İş Merkezi No 12  Sakarya

İstanbul Temsilcilik

Emekyemez Mahallesi Tersane Caddesi İlyasoğlu İşmerkezi No:129 D:13 Karaköy/ Beyoğlu

BURSA Temsilcilik
Beşevler Sanayi Sitesi 82. Blok No: 75 Kat:2 Nilüfer/ BURSA

Adana Temsilcilik

Yeşilyurt Mahallesi 70523 Sokak No: 18 Seyhan / Adana

Kırklareli Temsilcilik

Yılmaz Mh. Ali Rahmet Pektaş Sk. No:2 D:2 Lüleburgaz / Kırklareli

İrtibat Tel: 02642790264
İrtibat Tel: 0549 6740054
Mail: info@inkacert.com.tr

 

ISO 9001 Belgesinin Kullanımı ve Yararları

ISO 9001, belgesi çok sayıda müşteri tarafından istenmektedir. Bu belge yalnız başına bir pazar avantajı sağlayacaktır. Ancak bu fayda kısa vadelidir. ISO 9001, pazar avantajı dışında kuruluşlara bir sürekli iyileştirme mekanizması ve disiplini kazandırır. Ancak belgenin alınması kusursuzluğun başarıldığı anlamına gelmez. ISO 9001 belgeli bir kuruluşta her problem bir iyileştirme fırsatı olarak görülür. Problemin çözümünden önemlisi onun bir daha tekrarlanmamasını sağlamaktır. Türkiye'de 720 belgeli şirkette yapılan araştırmaların sonuçları, ISO 9001’in yararlarını aşağıda özetlenen şekilde ortaya koymaktadır.

  1. Kuruluşun imajının güçlenmesi,

  2. Müşteri memnuniyeti,

  3. Müşteri artışı,

  4. Rekabet gücünün artması

  5. Daha iyi tedarikçi ilişkileri

  1. Yönetimin etkinliği

  2. Olumlu kültürel değişim

  3. Kalite bilincinin oluşması

  4. Daha iyi bir dokümantasyon

  5. Sistematikleşmek

  6. Standardizasyon ve tutarlılık

  7. Etkinlik ve üretkenlik artışı

  8. Maliyetlerin azaltılması [8]

ISO 9001 Kalite Terimleri

Kalite, mevcut ve var olan karakteristiklerin şartları karşılama derecesine verilen isimdir. Kalite Politikası, kalite ile ilişkili olarak üst yönetim tarafından resmi olarak formüle edilen şirketin yönelişini ve toplam hedefleri gösteren ifade bütününün metinselleştirilmiş halidir. Kalite Yönetimi, bir organizasyonun yönetilmesi ve kontrolü için koordine edilmiş faaliyetlerdir. Kalite Hedefleri, kalite ile ilişkili olarak istenen veya amaçlanan şeylerdir.

Kalite hedeflerinin SMART Olması sağlanmalıdır. S : Specified / belirli, ilgili bölüm ve proses için M: Measurable / Ölçülebilir A : Achievable / Ulaşılabilir R : Real / Gerçekçi T : Timing / Zamana bağlı

  1. Donanım

  2. Yazılım

  3. Servisler

  4. İşlenmiş Malzemeler veya tüm bunların kombinasyonu olabilen unsurlar.

ISO 9001 Kalite Yönetim Prensipleri

Kalite Yönetim Sistemlerinin oluşturulması sırasında yerine getirilmesi gereken şartların tanımlandığı ve belgelendirme denetimine tabi olan standarttır. Verilen bu belgenin adına ISO 9001 denir. ISO 9001 NE DEĞİLDİR?

   Kalite ile ilgili bütün problemlere çözüm getirmez.
   Neyin yapılacağını söyler ancak nasıl yapılacağını söylemez.
   Etkin bir kalite yönetimi sistemi için minimum şartları belirtir.